tisdag 18 oktober 2011

Ett klokt val?

Ja, då var det ju det här med kloka val och sånt.

Jag valde att sitta och titta skräck i min ensamhet i mörkret hela kvällen. Sådär passlit blåste fönstret igen och en skåpdörr knarrrade mitt i en spännande scen. Vilken tajming...jaa, jag kommer då inte att somna lätt.

Och nej, det står ju definitivt INTE en mördare bakom den där skåpdörren som knarrade och tänker strypa ihjäl mig när jag somnat. Nej nej Sarah, det var baaaara blåsten som tog tag i dörren...eller? Och när jag släcker lampan så behöver jag inte typ göra en "James Bond volt" ner i sängen innan någon ond ande sträcker ut händerna under sängen och tar tag i mina fötter och tar över min kropp. Men....jag tänder skrivbordslampan i alla fall...man kan inte vara nog försiktig, you know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar