lördag 31 januari 2015

Tar lite ansvar

Här sitter jag en lördag och pluggar. Detta för att jag ska hinna med allt den kommande veckan och för att också ta igen lite av det som jag missat. Åker man på nordiska veckor så missar man väldigt mycket. Ska försöka komplettera alla seminarier utom ett som jag inte kan pga. schemat. Hade varit väldigt enkelt att bara skita i det, vilket jag också hunnit tänka sisådär 1000 gånger redan. Det har jag dock bestämt mig för att inte göra utan jag ska komplettera allt som jag kan. Så ja, det är väl därför jag sitter här en lördag och pluggar...med feber dessutom. Jag tar helt enkelt lite ansvar.

Jepp jepp. Nästa vecka är fylld med massa åtaganden: jobb, skola, ämbeten, möten osv. Hoho, det här livet ibland alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar