lördag 14 september 2013

Jur.stud Åbonde

Blev ingen fest för min del igår pga. febern. Blev att trösta sig med film och choklad istället samt en Matilda som satt och sjöng "Hallelujah" genom fönstret åt förbipasserande. Jag och Emil åt också Uppsalas (om inte världens) äckligaste pizza. Den var så flottig att fettet hade runnit genom pizzalådan och gjort så den fastnat i bordet. Det rann stora fettdroppar ur pizzan och kanterna vittrade sönder. Bra det egentligen. Pizzerian ligger 150m från dörren, vilket betyder att man skulle ha blivit stammis om den var god.

Idag lyckades jag göra en hel kyckling i ugn + klyftpotatis med morötter trots min feber. Stolt är jag med tanke på att ja var helt utmattad bara av att gå och handla.

Och nu spenderas kvällen i pluggandets tecken. Jur. stud Åbonde nördar medan alla andra festar. Och det blir ju inte bättre av att boken är APTRÅKIG. Men skam den som ger sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar