onsdag 5 juni 2013

Hem hemma

Nu är jag hemma i Finland. Känns lite overkligt. Kissen blev glad i alla fall och det var helt underbart att krama om sin lilla hårboll igen.

Ett minus idag var att det typ var omöjligt att få abonnemang eller prepaid kort till telefon. Vore ganska crap att i princip inte kunna använda telefon i 3 månader.

Ett plus är att jag fick ett mail från Juridiska Föreningen i Uppsala idag. Jag har blivit nominerad till det ämbete jag sökt, så förhoppningsvis godkänner styrelsen nomineringen och då blir jag ämbetsman i JF. Skulle då få hjälpa till att ordna SM i Juridik och hänga runt på tingsrätten i Uppsala och Högsta Domstolen i Stockholm. Vore väldigt najs.

Nå. Nu ska ja fortsätta att bli bortskämd med god mat och ett välfyllt kylskåp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar