lördag 18 februari 2012

Abi Abi Abi!

Då var penkkis, abikryssningen och vanhafesten förbi. Tiden går fort när man har roligt.

Säger tack och förlåt till alla inblandade. Jag blev aningen övertänd på vanhafesten där mot slutet, men är det fest så är det fest. Idag har jag dock legat i sängen och hatat päroncider och mig själv.

Och jo, varken engelska hörförståelsen eller textkompetensen gick bra. Jag och min hjärna är inte överens på studentskrivningarna. Tror snart jag ger upp och flyttar in i ett fallfärdigt hus i Norra Sverige med en skäggig man. Där jag jag gå runt med okammat hår och kjol dagarna i ända å leka hippie. Låter mycket roligare än universitet och sånt crap.

Förresten så åt jag nyss en möglig kiwi...jag känner hur magen börjar göra revolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar