fredag 12 augusti 2011

Pumpalens

Konstens natt var ganska knasig nu när jag tänker efter. Men jag hade roligt så klagar gör jag inte. Ångrar bara att man utanför Ollis utbrast "Men gud hur många feta som är ute ikväll!!" och så står det en gaaaaanska kraftig människa bredvid. Hoho. Där for min gyllene biljett till himlen.

Annars så såg jag en väldigt bra film just. The water horse. Namnet lät så cp, men jag tittade iallafall, och det var verkligen en bra film. Känns konstigt inombords nu efteråt. Det var en varm film. Man känner sig lite tom nu i efterhand

NU ska jag typ göra hot dogs och ligga och feta mig i sängen. Sen undrar jag vart min bror försvann? Skulle vara borta en liten stund och har nu varit borta i flera timmar. Hör gud bön i allafall?

1 kommentar:

  1. Du får testa den där berömda raggningsrepliken på dansgolvet nån gång när dylika rundisar skakar loss på dansgolvet.
    -"Du svettas ganska lite för att vara så där fet"

    :D

    SvaraRadera